9 תשובות
אם 2,000 ליטר של קולה זירו נחשב אז כן :( אני מכורה.
בטח
יאפ אין על מים
ומה איתך?
יואו שכחתי להזכירר
שואל השאלה:
תעשו טובה לי ולאנושות ותשתו
וכמובן שאני שתיתי
אנונימי
לי אסור לשתות הרבה אבל כן שתית מספיק
כן;)
לא
אנונימית