11 תשובות
שתיתי מלא כל היום
אכן
אני חושבת שכן
התעוררתי ב6 בבוקר ואז רוב היום המשכתי לישון אבל עכשיו שתית 2 בקבוקים :)
יתברך שמך
לא
תודה שהזכרת לי:)
תודה שהזכרת לי:)
לא ממש
שואל השאלה:
שמח לעזור
שמח לעזור
אנונימי
שתיתי כוס אחת
שואל השאלה:
שתי עוד בזריז זה לא בסדר
שתי עוד בזריז זה לא בסדר
אנונימי
לא
תןדה שהזכרת לי
תןדה שהזכרת לי
באותו הנושא: