13 תשובות
כןכן ואתה?
אני צמה, אז לא.
כן ברור מסכימה איתך זה ממש מסוכן
אנונימית
פאק התייבשתי הצילו );
אני לא
מלא מים
אני כל יום מזכיר לאנשים שמסביבי לשתות מים וגם פה, אני שתיתי מספיק מים תודה שאתה דואג לי
#תשתומים
#תשתומים
לא
שתיתי 4 ליטר
לא, אני בצום.
שואל השאלה:
שמח שהרוב שתו מספיק
שמח שהרוב שתו מספיק
אנונימי
לא
שואל השאלה:
לכי לשתות זריז
לכי לשתות זריז
אנונימי
באותו הנושא: