62 תשובות
לא
התייבשתי
התייבשתי
כן תודה על הדאגה
כן
אנונימית
לא
דונט וורי
תודה איזה חמוד
אנונימית
לא, אבל תודה על ההתעניינות והדאגה:)
איזה חמוד!!
שתיתי את כל הבריכה שאין לי בבית;)
שתיתי את כל הבריכה שאין לי בבית;)
שואל השאלה:
ספסל שתה כבר מים
ספסל שתה כבר מים
אנונימי
2 וחצי ליטר. חשוב להגיד שקמתי ב13 בצהריים כי חזרתי מהשדה תעופה אחרי טיסה ב5 בבוקר
לא
בעצם לא, אבל ממש נחמד מצדך שאתה מתעניין ^^
שואל השאלה:
אנא מכם כל מי שלא שתה מספיק היום קחו בקבוק ושתו קצת
אנא מכם כל מי שלא שתה מספיק היום קחו בקבוק ושתו קצת
אנונימי
מה איתך? שתית מספיק היום?
שואל השאלה:
ברור שכן
ברור שכן
אנונימי
שתינו מלאא
תשתה גם זה חשוב
לא שתיתי הרבה
שואל השאלה:
אז יאללה זה הזמן
^^ הקפדתי לשתות היום
אז יאללה זה הזמן
^^ הקפדתי לשתות היום
אנונימי
מעולה.. יותר מ8 כוסות?
קולה הולך?
אנונימית
שואל השאלה:
יותר יותר
יותר יותר
אנונימי
לא ענית לי.. מה עם קולה?
אנונימית
שואל השאלה:
קולה לא טוב
קולה לא טוב
אנונימי
אוף מה אני אשתה עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
מים
הכי בריא והכי טעים אני אביא לך אם תריך
מים
הכי בריא והכי טעים אני אביא לך אם תריך
אנונימי
כן אבל אין לזה טעם
אנונימית
שואל השאלה:
ועדיין מים זה הכי טוב
ועדיין מים זה הכי טוב
אנונימי
נשתה מחר
אנונימית
שואל השאלה:
גם פהיום!
גם פהיום!
אנונימי
כן הרגע שתיתי ,תודה :)
אמאלה איזה חמודד חח
אנונימית
שואל השאלה:
:)
:)
אנונימי
שתיתי 6 כוסות מים תהיו גאים בי(;
שואל השאלה:
אני גאה בך
אני גאה בך
אנונימי
ישש עשיתי את זה
מה קורה אם לא שותים
אנונימית
שואל השאלה:
מתייבשים!
מתייבשים!
אנונימי
לא מאמינה שהלכתי להביא לעצמי עכשיו כוס מים
שואל השאלה:
גם אני לא האמת
גם אני לא האמת
אנונימי
חברים תשתוו זה בריא..
ורק מים!
נזכיר לכם גם מחר
ורק מים!
נזכיר לכם גם מחר
אנונימית^
את תתייבשי אם לא.. תשתי זה חשוב
את תתייבשי אם לא.. תשתי זה חשוב
בטח! :) כי פיפי צהבהב לשתות עכשיו פיפי שקוף אתה אלוף!
מוגזמת^
אשכרה גרמת לי לשתות אלוהים ישמור
אשכרה גרמת לי לשתות אלוהים ישמור
אנונימית
אאיזה מצווה אתם עושים באמת כל הכבוד❤
אנונימית
לא
שואל השאלה:
שתי בזריז
שתי בזריז
אנונימי
מחר
היום לא מחר^
זה חשוב^
שואל השאלה:
^ יאפ
^ יאפ
אנונימי
כן אני לומדת מהר
למדתי מהמאסטר
שואל השאלה:
שוב
אני גאה בך
שוב
אני גאה בך
אנונימי
למה אתה מחליף תמונה כל שתי שניות לפני רגע היה לך תמונה אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא מצליח להחליט מה הכי יפה
כי אני לא מצליח להחליט מה הכי יפה
אנונימי
הראשונה הייתה יפה למה החלפתת
אנונימית
אתה יודע שאני בריאה שתיתי 8 כוסות
קולה
קולה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה הראשונה?
שתי מים כבר אנונימית
מה זה הראשונה?
שתי מים כבר אנונימית
אנונימי
לא באלי
אנונימית
חבריםם זהו יום חדש.
וכמו שאתם יודעים צריך לשתות עוד..
מי איתיי?
וכמו שאתם יודעים צריך לשתות עוד..
מי איתיי?
באותו הנושא: