62 תשובות
לא
התייבשתי
כן תודה על הדאגה
כן
אנונימית
תודה איזה חמוד
אנונימית
לא, אבל תודה על ההתעניינות והדאגה:)
איזה חמוד!!
שתיתי את כל הבריכה שאין לי בבית;)
שואל השאלה:
ספסל שתה כבר מים
אנונימי
2 וחצי ליטר. חשוב להגיד שקמתי ב13 בצהריים כי חזרתי מהשדה תעופה אחרי טיסה ב5 בבוקר
לא
בעצם לא, אבל ממש נחמד מצדך שאתה מתעניין ^^
שואל השאלה:
אנא מכם כל מי שלא שתה מספיק היום קחו בקבוק ושתו קצת
אנונימי
מה איתך? שתית מספיק היום?
שואל השאלה:
ברור שכן
אנונימי
לא שתיתי הרבה
שואל השאלה:
אז יאללה זה הזמן
^^ הקפדתי לשתות היום
אנונימי
מעולה.. יותר מ8 כוסות?
קולה הולך?
אנונימית
שואל השאלה:
יותר יותר
אנונימי
לא ענית לי.. מה עם קולה?
אנונימית
שואל השאלה:
קולה לא טוב
אנונימי
אוף מה אני אשתה עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
מים
הכי בריא והכי טעים אני אביא לך אם תריך
אנונימי
כן אבל אין לזה טעם
אנונימית
שואל השאלה:
ועדיין מים זה הכי טוב
אנונימי
נשתה מחר
אנונימית
שואל השאלה:
גם פהיום!
אנונימי
כן הרגע שתיתי ,תודה :)
אמאלה איזה חמודד חח
אנונימית
שואל השאלה:
:)
אנונימי
שתיתי 6 כוסות מים תהיו גאים בי(;
שואל השאלה:
אני גאה בך
אנונימי
מה קורה אם לא שותים
אנונימית
שואל השאלה:
מתייבשים!
אנונימי
לא מאמינה שהלכתי להביא לעצמי עכשיו כוס מים
שואל השאלה:
גם אני לא האמת
אנונימי
חברים תשתוו זה בריא..
ורק מים!
נזכיר לכם גם מחר
אנונימית^
את תתייבשי אם לא.. תשתי זה חשוב
בטח! :) כי פיפי צהבהב לשתות עכשיו פיפי שקוף אתה אלוף!
מוגזמת^
אשכרה גרמת לי לשתות אלוהים ישמור
אנונימית
אאיזה מצווה אתם עושים באמת כל הכבוד❤
אנונימית
שואל השאלה:
שתי בזריז
אנונימי
שואל השאלה:
^ יאפ
אנונימי
שואל השאלה:
שוב
אני גאה בך
אנונימי
למה אתה מחליף תמונה כל שתי שניות לפני רגע היה לך תמונה אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא מצליח להחליט מה הכי יפה
אנונימי
הראשונה הייתה יפה למה החלפתת
אנונימית
אתה יודע שאני בריאה שתיתי 8 כוסות








קולה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה הראשונה?
שתי מים כבר אנונימית
אנונימי
לא באלי
אנונימית
חבריםם זהו יום חדש.
וכמו שאתם יודעים צריך לשתות עוד..
מי איתיי?