9 תשובות
מה הדברים שאת אוהבת בשגרה? בטוח שיש משהו?
את יכולה לדבר איתי אולי זה יגרום לך להרגיש יותר טוב

וממש ממש *לא* לעשות סמים
שואל השאלה:
אוף אני חוזרת לבסיס וחרא לי שם
אז ממש בדיכאון מזה
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע אין משהו שנאי אוהבת בשגרה-_-
אנונימית
איזה בסיס/תפקיד את?
בסיסס הבנתיי.... קיצר שביזות יום א' אבל בגדולל.

נסי לשחק את המשחק - כי לרוב זה משחק(כל מה שקשור למשמעת) ואת התפקיד תעשי פשוט הכי טוב שאת יכולה. וכך אולי יוציאו אותך לקורס. תכירי אנשים חדשים. ותקבלי תפקידים חדשים.

ומשנה מקום משנה מזל
תקשיבי אני כבר לא יודעת מתי להאמין לשאלות רציניות בגלל שאלות כאלה
את באמת מדברת על דיכאון או שאת סתם משתמשת בזה בתור ביטוי כי את חוזרת לבסיס וזה מבאס?
הייתה לי תקופה כזאת שבכיתי כל יום...
יוצאים מזה
1. עם שירים
2. עם אנשים שעושים לך טוב.