8 תשובות
צודקת ממש הספר הרבה הרבה טוב לעומת הסרט
מחרמן
אנונימי
הסרט נורא ונגמר לא ברור - אין פואנטה לסרט
זאת סדרת הספרים האהובה עליי, אבל הסרט הראשון נעשה פשוט נורא. ממש התאכזבתי.
רוב הסרט פשוט שקט מוחלט ואין היגיון בין הסצנות, מה שגם הוציאו סצנות נורא חשובות, ובשביל זוג שאוהב אחד את השנייה כל כך זה די מטומטם שלא נאמר אפילו פעם אחת בסרט צירוף המילים "אני אוהב/ת אותך".
מה שכן, אני יודעת שזאת הייתה האחריות של הבמאית שעשתה מהסרט הזה מה שהיא רצתה, ועכשיו היא גם עפה משם ויש במאי חדש, והיוצרת של הספר היא התסריטאית של הסרט השני. אז אני אופטימית.
רוב הסרט פשוט שקט מוחלט ואין היגיון בין הסצנות, מה שגם הוציאו סצנות נורא חשובות, ובשביל זוג שאוהב אחד את השנייה כל כך זה די מטומטם שלא נאמר אפילו פעם אחת בסרט צירוף המילים "אני אוהב/ת אותך".
מה שכן, אני יודעת שזאת הייתה האחריות של הבמאית שעשתה מהסרט הזה מה שהיא רצתה, ועכשיו היא גם עפה משם ויש במאי חדש, והיוצרת של הספר היא התסריטאית של הסרט השני. אז אני אופטימית.
לדעתי גם הספר וגם הסרט היו לא טובים. ואני אשמח להסביר למה...
קניתי את הספר הראשון וקראתי כמעט את כולו, בהתחלה אהבתי את הספר אבל ישר אחריי שקראתי חצי מהספר התחלתי להשתעמם, כי זה חזר על אותו הדבר. הם רבו, שכבו והשלימו. רבו, שכבו והשלימו... וככה זה קרה כל פעם מחדש וזה התחיל לשעמם. הסרט היה גם לא משהו, השחקנים היו בסדר אבל לא הרגישו בינהם את הכימיה והסצנות עברו מהר מידיי. בסך הכל הספר היה יותר טוב, אבל הספר עדיין היה לא ממש טוב לדעתי.
קניתי את הספר הראשון וקראתי כמעט את כולו, בהתחלה אהבתי את הספר אבל ישר אחריי שקראתי חצי מהספר התחלתי להשתעמם, כי זה חזר על אותו הדבר. הם רבו, שכבו והשלימו. רבו, שכבו והשלימו... וככה זה קרה כל פעם מחדש וזה התחיל לשעמם. הסרט היה גם לא משהו, השחקנים היו בסדר אבל לא הרגישו בינהם את הכימיה והסצנות עברו מהר מידיי. בסך הכל הספר היה יותר טוב, אבל הספר עדיין היה לא ממש טוב לדעתי.
לא קראתי את הספר אבל לגבי הסרט אני מסכימה איתך.
ציפיתי למשהו טוב והתאכזבתי, הוא די חסר פואנטה.
ציפיתי למשהו טוב והתאכזבתי, הוא די חסר פואנטה.
לדעתי הליהוק מדהים אבל יש בעיה בעריכה. יש יותר מדי מרווחים שקטים בדיבור ובלי קשר אני די מבינה למה כי רוב הספר מבוסס על חוט מחשבה ודי קשה להכניס דבר כזה לסרט. בכל מקרה, הסרט השני שיצא יהיה הרבה יותר משופר ושווה ולתגובה שקראה רק את הספר הראשון ולא המשיכה לשאר אין לך זכות לדבר רעות על הספר כל עוד לא המשכת כי אני יכולה להעיד שהספר הרביעי הוא האהוב עליי.
אני לא דיברתי רעות על הספר, בסך הכל אמרתי את דעתי. ודעתי היא שהספר לא כזה טוב והוא שיעמם אותי, מצטערת אבל לא לכולם יש דעות דומות. חוץ מזה שלא אהבתי איך המערכת יחסים של הרדין וטסה התנהלה. אני מבינה שהסופרת רצתה להכניס דרמה, אבל לגרום להם לריב כל רגע זה לא הפתרון.
באותו הנושא: