11 תשובות
תראי , מה כבר יקרה?
שואל השאלה:
חח תכלס אבל לא באלי לבאס את עצמי כי הספר ככ טוב
חח תכלס אבל לא באלי לבאס את עצמי כי הספר ככ טוב
אנונימית
אני בדיוק נוסעת עליו, אני אעדכן אותך :)
שואל השאלה:
אל שכחי
אל שכחי
אנונימית
כמובן, אעדכן בסביבות 14:00 זה רק מתחיל ב12:30
ראיתי אתמול הוא מושלם :) הסוף היה קצת לא מובן
שואל השאלה:
טוב לדעת הרוב אומרים שזה לא כמו בסרט ואובר קיטשיות והעלילה של איך הם נהיים ביחד עוברת מהר מידי
טוב לדעת הרוב אומרים שזה לא כמו בסרט ואובר קיטשיות והעלילה של איך הם נהיים ביחד עוברת מהר מידי
אנונימית
שואל השאלה:
בספר**
בספר**
אנונימית
בתור אחת שלא קראה את הספר וראתה רק את הסרט ממש אהבתי אבל אם קראת את הספר כניראה תתאכזבי קצת כי השמיטו הרבה פרטים
שואל השאלה:
דרך אגב קראתי רק חצי ספר בערך כי קראתי מאתר וואטאפד ולא סיימו להעלות את כל הסיפור אז אולי אני לא ככ אתאכז
דרך אגב קראתי רק חצי ספר בערך כי קראתי מאתר וואטאפד ולא סיימו להעלות את כל הסיפור אז אולי אני לא ככ אתאכז
אנונימית
אוקיי.
אז אני כמישהי שלא קראה את הספר הסרט למיני קל מידי, ורד שכהתחלתי לבכות הוא נגמר. זה לא סרט כבד, כבל זה נחמד האמת. אני לא מבינה למה זה 12 פלוס אבל בכללי, זה סבבה, לא הכי טוב שראיתי, אבל גם לא הכי רע.
זה מצולם מאוד יפה, היו לי רגעים שחשבתי שאני בתוך העלילה צופה מהצד, עכשיו אני רק עוברת לחיים האמיתיים.
אז אני כמישהי שלא קראה את הספר הסרט למיני קל מידי, ורד שכהתחלתי לבכות הוא נגמר. זה לא סרט כבד, כבל זה נחמד האמת. אני לא מבינה למה זה 12 פלוס אבל בכללי, זה סבבה, לא הכי טוב שראיתי, אבל גם לא הכי רע.
זה מצולם מאוד יפה, היו לי רגעים שחשבתי שאני בתוך העלילה צופה מהצד, עכשיו אני רק עוברת לחיים האמיתיים.
באותו הנושא: