3 תשובות
סרט יפה, חבל שהוא נגמר איך שהוא נגמר...
הטריילר היה נראה וואו , הסרט היה אכזבה מבחינתי , לא התלהבתי בכלל
הסרט די שיטחי לא מר
קורי או יצירתי ומשעמם
קורי או יצירתי ומשעמם
באותו הנושא: