התחברות הרשמה

מה דעתכם על הסרט אחרי ש...?

25 באוגוסט 2019, 01:08
קולנועחוות דעתרומנטיקהסרט    
3 תשובות
סרט יפה, חבל שהוא נגמר איך שהוא נגמר...
א
אספנית מגבוני מסעדה
הטריילר היה נראה וואו , הסרט היה אכזבה מבחינתי , לא התלהבתי בכלל
J
Jessica4
הסרט די שיטחי לא מר
קורי או יצירתי ומשעמם
|
|Senorita|
באותו הנושא:
לדעתכם, הליצנים יחזרו אחרי שייצא הסרט IT 2 ?
רק לדעתי בסרט "אחרי ש" היו מלא סצנות של נשיקה שזה לא היה מיוחד כבר?
מה דעתכם על הסרט אחרי ש?
דעות על הסרט "אחרי ש?"
דעתכם על הסרט "אחרי ש"?
מה יהיה ביקום הקולנועי של מארוול אחרי אנדגיים לדעתכם (חוץ מסרטים שכבר הכריזו עליהם)?
מה דעתכם/ן על הסרט "יום אחרי יום"?
איזה סרט הוא הסרט הכי גרוע בעולם לדעתכם?
האם ראיתם את הסרט "אחרי ש" ומה דעתכם עליו? דרגו מ1-10
מה הדעה שלכם על הסרט אחרי ש
ראיתי עכשיו את הסרט קפטן אמריקה מלחמת האזרחים ויש חי שאלה לכאלה שראו אחרי הסרט