3 תשובות
אין לי דעה ארוכה מדי, סרט נחמד.. אבל בהשוואה לספר הוא לא משהו. למרות שאני מבינה את התהליכים שנעשו בשביל סרט כזה שמבוסס על ספר של וואטפד וכמה שזה לא פשוט בכלל אז מעריכה באיזשהו מקום את הצורה והדרך שבהן הוא נעשה.
הייתי מעריצה של וואן דיירקשן, אז היה לגיטימי מבחינתי לקרוא את הפאנפיק וגם כשהוא הפך להיות ספר.
למרות שלא הייתי בעד מערכת יחסים רעילה שמציגה את הארי סטיילס (או כל אדם תמים) כבנאדם אכזר, אהבתי את הספרים.
פעם, הייתי בעד הסרט, עם השנים החשק ירד אבל תמיד עקבתי אחרי "חדשות" בשביל לדעת אם יקרה משהו.
ראיתי את הקאסט שקצת איכזב והלכתי לראות את הסרט.
המשחק לא היה משהו, אבל לא ציפיתי לרמת משחק גבוהה משחקנים חדשים ולא מוכרים.
העלילה הייתה גרועה ולא הגיונית.
הארי הוצג כבחור עדין, כשבספר הוא היה אכזר.
הפעם היחידה שהיה קו דמיון הוא כשבסרט טסה קראה את ההודעות שלו והוא התחיל להתחרפן.
בסרט הם התאהבו די במהירות, למרות שבספר לקח להם הרבה זמן להגיע לשיחה.
אני יודעת שהפואנטה בסרטים היא להאיץ עלילה, אבל זה פשוט לא היה הגיוני.
בספר, טסה הלכה למדורה עם זד ובסרט היא הלכה עם נואה וזה לא הגיוני כי בספר הם ממזמן נפרדו....
בספר, המטרה העיקרית של התערבות הייתה לשכב עם טסה ולקחת לה את הבתולין ביום שהם הלכו לנהר ולהראות להם את הסדינים - בסרט זה לא קרה - לא היה שום איזכור לסדינים, ההתערבות הייתה על התאהבות והם הלכו לנהר, שוב אחרי שבוע של היכרות כשבספר הם הלכו לנהר אחרי כמה חודשים ב
אני יכולה להמשיך להשוות בין קטעים לא דומים, אבל כנראה שהבנת.
בכל מקרה, הסרט הזה הרס לי תקווה וציפייה של 5 שנים ואני די מאוכזבת לגלות שחיכיתי 5 שנים בשביל זה.
למרות שלא הייתי בעד מערכת יחסים רעילה שמציגה את הארי סטיילס (או כל אדם תמים) כבנאדם אכזר, אהבתי את הספרים.
פעם, הייתי בעד הסרט, עם השנים החשק ירד אבל תמיד עקבתי אחרי "חדשות" בשביל לדעת אם יקרה משהו.
ראיתי את הקאסט שקצת איכזב והלכתי לראות את הסרט.
המשחק לא היה משהו, אבל לא ציפיתי לרמת משחק גבוהה משחקנים חדשים ולא מוכרים.
העלילה הייתה גרועה ולא הגיונית.
הארי הוצג כבחור עדין, כשבספר הוא היה אכזר.
הפעם היחידה שהיה קו דמיון הוא כשבסרט טסה קראה את ההודעות שלו והוא התחיל להתחרפן.
בסרט הם התאהבו די במהירות, למרות שבספר לקח להם הרבה זמן להגיע לשיחה.
אני יודעת שהפואנטה בסרטים היא להאיץ עלילה, אבל זה פשוט לא היה הגיוני.
בספר, טסה הלכה למדורה עם זד ובסרט היא הלכה עם נואה וזה לא הגיוני כי בספר הם ממזמן נפרדו....
בספר, המטרה העיקרית של התערבות הייתה לשכב עם טסה ולקחת לה את הבתולין ביום שהם הלכו לנהר ולהראות להם את הסדינים - בסרט זה לא קרה - לא היה שום איזכור לסדינים, ההתערבות הייתה על התאהבות והם הלכו לנהר, שוב אחרי שבוע של היכרות כשבספר הם הלכו לנהר אחרי כמה חודשים ב
אני יכולה להמשיך להשוות בין קטעים לא דומים, אבל כנראה שהבנת.
בכל מקרה, הסרט הזה הרס לי תקווה וציפייה של 5 שנים ואני די מאוכזבת לגלות שחיכיתי 5 שנים בשביל זה.
בדיוק, זה מה שהפך אותו ללא משהו ^
הוא לא היה כמו בספר ברובו המוחלט. אבל כמו שאמרתי זה קשה בטירוף להרים הפקה כזאת של סרט כזה שיהיה כמו בספר הזה, זה מורכב וקשה מדי בשביל מישהי כמו אנה טוד.
הוא לא היה כמו בספר ברובו המוחלט. אבל כמו שאמרתי זה קשה בטירוף להרים הפקה כזאת של סרט כזה שיהיה כמו בספר הזה, זה מורכב וקשה מדי בשביל מישהי כמו אנה טוד.
באותו הנושא: