5 תשובות
למה לא לבכות? זה בסדר אם את מרגישה את הצורך הזה.
גם אצלנו בבית כנסת יש הרבה שבוכים בעיקר מבוגרים וזה בסדר לבכות תמיד יש כאלו שבוכים
זה ממש בסדר לבכות גם אני בוכה, ואפילו אומרים שתפילות עם בכי שיוצאות מעומק הלב זה תפילות שישר מתקבלות אצל אלוקים כי זה מראה כמה כואב לך וכמה את רוצה לחזור בתשובה
חשוב לי להגיד שהכוונה שבאה מהלב קובעת ביחד עם המעשה עצמו זאת אומרת שאם תבכי באמת מחרטה מהלב ביחד עם בקשת הסליחות זה מעצים את הסיכוי שזה יתקבל
זה בסדר גמור,אומרים שכשבן אדם בוכה בתפילה התפילה שלו חזקה יותר.
באותו הנושא: