4 תשובות
תלוי,אם אני עדיין לא המשכתי הלאה אז כן,אם המשכתי אז מה אכפת לי?
אנונימי
שיהיה לה הכי טוב שבעולם באמת אבל איתה לא היה לי טוב ולה לא היה טוב איתי אז אין באמת קשר :)
אם באמת אהבתי אותו/ה ברור שיהיה כואב,כי זה אומר שהיא נהנית בלעדיי
אנונימית
באותו הנושא: