8 תשובות
יאפ
אולי בכיתה ד
בכיתה ג
פשוט שיחקנו ביחד בקופסא ואחרי זה הוא הלך לילדה אחרת. לא סלחתי לו
לא
כן. אני יודעת קשה היה רע אבל הייתי קטנה.
עשו את זה לי..
ייעוץ שלי זה יותר שובר מכל דבר אחר בחיים אל תעשו את זה גם לבןאדם הכי שנוא עליכם
.!?
עשו לי את זה, זה תחושה נוראית, עדיף שתדברי איתו פנים מול פנים