4 תשובות
כן אפשר להגיד
זה לגמרי תלוי.
אם נפרדתי ממנה כי לא הרגשתי משהו בנוגע אליה אז לא מאמין שארגיש משהו.
אם אפרד בגלל משהו אחר ועדיין אוהב אותה כן יכאב לי.
אבל אני חושב שמה שהכי יכאב זאת העובדה שיום אחרי היא מצאה מישהו אחר, כיאילו לא היה אכפת לה ממה שהיה בינינו
אם נפרדתי ממנה כי לא הרגשתי משהו בנוגע אליה אז לא מאמין שארגיש משהו.
אם אפרד בגלל משהו אחר ועדיין אוהב אותה כן יכאב לי.
אבל אני חושב שמה שהכי יכאב זאת העובדה שיום אחרי היא מצאה מישהו אחר, כיאילו לא היה אכפת לה ממה שהיה בינינו
שואל השאלה:
עד כמה יכאב לכם ?
עד כמה יכאב לכם ?
זה תלוי בבנאדם כמובן כן?
אבל זה בטח ממש יכאיב לי אם היא ממשיכה כיאילו אני כלום בשבילה
אבל זה בטח ממש יכאיב לי אם היא ממשיכה כיאילו אני כלום בשבילה
באותו הנושא: