5 תשובות
כדאי אם את אוהבת
תלכי לדעתי לא יקר
1 ההפך! זה משחרר לך את הלחצים, משכיח לך קצת מהמשימות המלחיצות של ביהס מרגיע אותך וככה את יכולה לתפקד יותר טוב בלימודים!!
2 אין לך תחביבים כי לא ניסית, תנסי כל דבר שנשמע לך מגניב
2 אין לך תחביבים כי לא ניסית, תנסי כל דבר שנשמע לך מגניב
שעה בשבוע לא תשפיע עליך לרעה בלימודים,בהצלחה :)
תלכי , יהיה לך כיף.
ובאיזה כיתה את ?
ובאיזה כיתה את ?
אנונימית
באותו הנושא: