6 תשובות
מוזר למי? תעשי מה שאת אוהבת. ואל תחשבי מה אחרי יחשבו עלייך
לא מוזר
בכיתה ב' הייתי באקרובטיקה
בכיתה ה' חזרתי לזה ונשארתי 3 שנים עד שפרשתי שוב
מה מוזר בזה בדיוק?
485
לא
לא, אם את נהנת מזה, לכי על זה.
יותר מזה, זה אפילו יעזור כי את כבר התנסת בזה
שואל השאלה:
485

כי כאילו פרשתי ועכשיו אני חוזרת
אנונימית