6 תשובות
מוזר למי? תעשי מה שאת אוהבת. ואל תחשבי מה אחרי יחשבו עלייך
לא מוזר
בכיתה ב' הייתי באקרובטיקה
בכיתה ה' חזרתי לזה ונשארתי 3 שנים עד שפרשתי שוב
בכיתה ב' הייתי באקרובטיקה
בכיתה ה' חזרתי לזה ונשארתי 3 שנים עד שפרשתי שוב
מה מוזר בזה בדיוק?
לא
לא, אם את נהנת מזה, לכי על זה.
יותר מזה, זה אפילו יעזור כי את כבר התנסת בזה
יותר מזה, זה אפילו יעזור כי את כבר התנסת בזה
שואל השאלה:
485
כי כאילו פרשתי ועכשיו אני חוזרת
485
כי כאילו פרשתי ועכשיו אני חוזרת
אנונימית
באותו הנושא: