תשובה אחת
אם אני זוכר נכון הטופס עצמו תקף ל3 שנים אבל הבדיקת עיניים,החתימה של הרופא משפחה והחתימה של משרד הרישוי תקפות לשנתיים מה שאומר שאם באותו יום החתמת את הכל הטופס תקף לשנתיים אבל אם נגיד החתמת רק אחרי שנה אז יש לך עוד שנתיים תוקף לטופס(מקווה שהבנת)
בקיצור...אתה יכול לגשת לתיאוריה
בקיצור...אתה יכול לגשת לתיאוריה