5 תשובות
שואל השאלה:
אמרו משהו עם להחתים רופא משפחה וגם משהו עם משרד הרישוי
אמרו משהו עם להחתים רופא משפחה וגם משהו עם משרד הרישוי
אנונימי
נכון, הרופא צריך לחתום בגב הטופס, ואז אתה צריך אישור ממשרד הרישוי, לגשת לתיאוריה ואז להחתים שוב את הרישוי.
תלמד לתאוריה באפליקציה
לחתום במשרד הרישוי ולגשת לתיאוריה.
תעשה תאוריה