4 תשובות
אני בדיוק אותו דבר
אני הולך לחדר כושר כל יום
אבל בזמן שיעור ספורט אני מדבר ומסתובב עם אלה שלא משתתפים במקום לקחת חלק
אני הולך לחדר כושר כל יום
אבל בזמן שיעור ספורט אני מדבר ומסתובב עם אלה שלא משתתפים במקום לקחת חלק
שואל השאלה:
אני לא אוהבת קבוצות שוב .. אני אוהבת להתאמן עם עצמי ותוקעים בי מבטים בשיעור זה לא כיף
אני לא אוהבת קבוצות שוב .. אני אוהבת להתאמן עם עצמי ותוקעים בי מבטים בשיעור זה לא כיף
אנונימית
את יכולה להוציא פטור רפואי או אם את בקבוצת ריקוד של הבית ספר יש לך אוטומטית 100 בספורט ואת לא צריכה ללכת לשיעורים
אין מה לעשות אם זה חובה, אצלי אין ספורט נגיד
באותו הנושא: