התחברות
הרשמה
איפה אתם יבטניקים ??
6 בספטמבר 2019, 21:37
כיתה
4 תשובות
הנני כאן
א
איינ
שמיניסטים אחותי
r
r/woooosh
שלום:)
ס
סוד365
בבית
M
Mr. Bean
באותו הנושא:
אוף יבטניקים אני ממש מקנא בכם אתם השנה גומרים את זה לעד! לי
יבטניקים יא(לפ)ניקים? זה רק אני או שזו תקופה שבה אני וכל החברות שלי בדיכאון?
יבטניקים התפקדו! איך אתם מרגישים לקראת סוף השנה שבאים רק למתכונות ובגרויות ועוד מעט נגמר? ואלה שאחרי, איך הרגשתם?
איפה להיוולד - אם הייתם יכולים לבחור איפה להיוולד ( מדינה ועיר) מה הייתה הבחירה שלכם?
קבלתם כבר את הספרי מחזור? (יבטניקים-עוד שנייה חיילים)
איפה איפה השאלות המוזרות שהיו כל החופש לפנות בוקר איפה?
איפה מוצאים בן זוג עשיר - איפה להסתובב ולאן לצאת, כדי למצוא בן זוג עשיר?
איפה מצלמים את זגורי אימפריה ליד איפה בדיוק
איפה עושים את המבחן תאוריה? איפה נרשמים?
איפה זה עכו? ליד איפה?
איפה אני קונה ספר ללימוד תורה בבקשה כמה זה עולה איפה אפשר מחיר הכי זול?