5 תשובות
תחשוב שאין להם חופשים יותר
הם גם הולכים לצבא לא לנופש עכשיו
שואל השאלה:
יש להם חופשים יהיו להם עוד מהחגים שנשארו השנה והצבא זה לא כמו בית ספר לא לומדים שם יותר מידי דברים (לימודיים כאילו לא דברים על החיים וכאלה) ופשוט צריך לחכות שהזמן יעבור שם ואז סוף סוף להתחיל את החיים האמיתיים
אנונימי
תחשוב עלזה שעכשיו נגמרו להם החופשים ותנצל את הזמן שיש לך שם אחע תגעגע לימים ההם כמוני..אממ אחכ יוצאים לחיים האמיתים
אני גם כיתה י.
תאמת?אני לא רוצה לעזוב,כם כמה שאני מתעבת את הבית ספר.
אני אתגעגע לכולם ולא בהכרח נשמור על קשר.
שואל השאלה:
אולי יש לך חברים שם אבל גם את זה אין לי.. בקושי ידידים יש לי שם
אנונימי