3 תשובות
מוזר.. יש סיבה?
אצלנו זאת דווקא תקופה רגועה, השקט אחרי הסערה כמו שאומרים וגם לפני כי יש מועדי ב אוטוטו
זו תקופה קשה
יקרעו לכם את הצורה בכיתה יא
עשיתי השנה 8 בגרויות ואני סובלת...
לא יצאתי מהבית והייתי תקועה בספרים.
זו התקופה הזו.
שואל השאלה:
אני בי"ב, אבל בכל מקרה שאלתי את היאלפניקים גם.
לכולנו עדיין יש את הבגרויות הקשות לפנינו....(אשכול ב, כלומר פיזיקה ביולוגיה כימיה....) מחר זה נגמר לי, אבל עד עכשיו בקושי יצאתי לבלות, כמעט כל יום אני בוכה במיטה ואני רק רוצה שזה יגמר, קשה לי. אני מרגישה לא אהובה, בודדה, ריקה. ריקה מתוכן משאיפות וחלומות. ועכשיו נגמרו הלימודים, ואני לא אראה את חברים שלי יותר, כולם יתגייסו לאט לאט ויעזבו אותי.

אבל התקווה היחידה שאני כרגע מחכה לה שהיא שהעבודה תצית לי את הרגש שוב, כל בוקר להתארגן ולהתאפר ולהתלבש יפה, לדבר עם אנשים ולהיות עם מטרה ברורה בעיניים, להשיג את הכסף הזה, ללכת לבלות בערבים עם חברות ולא לדאוג לבגרויות יותר, זה מה שאני מצפה לו.. עוד מעט.
אבל באמת מי שעדיין לא שם, אני מאחלת לכם בהצלחה. לי זה היה קשה.
אנונימית