10 תשובות
וואלה מעולה
תכף צבא, שאני רוצה כבר
אבל בכללי אני מרגישה כיאלו אני עדין בכיתה ט יהיה קשה לעזוב את הבית ספר
מרגישה בדיוק כמוך
הייתי גיוס אפריל, מבין לליבך.
תנצלי את הזמן לעבוד, תחסכי הרבה כסף לתקופה של הצבא (:
נ. ב: לנאמן שרשם צעיר.. כבר יותר קרוב לשחרור מצעיר
Zaz
לגמרי כמוך
שואל השאלה:
עכשיו החלק העצוב של ההרגשה המוזרה קצת מתחיל להשתלט עלי ובא לי לבכותxd
אין לי יותר בחיים לימודים סדירים במקום הזה שהלכתי אליו 6 שנים ברציפות.
הכל מתחיל להתפרק וכבר רואים את זה, חברות מתפצלות, הצבא מתחיל להשתלט..
אני לא יודעת איך להרגיש ובכל זאת מבצבצת בי תקווה ורצון להתחיל כבר מסגרת חדשה. אבל קשה שלא להיות עצובה על מה שהסתיים
שואל השאלה:
תודה רבהה
הלוואי יכולתי להביא לכם פרחים:<
אני מאוד רוצה לסיים כבר. כל ההרגשה הזו של אנחנו כמעט בסוף, אבל עדיין לא, משגעת אותי. סה"כ אתגעגע לחברים שלי ולפגוש אותם כל יום, אבל כל השאר - ממש לא.
אני גם בי"ב וגם אני אתגייס מאוחר. כל החברות שלי יתגייסו מוקדם (בחופש הגדול)
אבל אני מחכה לסיים כי די נמאס לי ללמוד, 12 שנים הספיקו מאוד..
אין לך מה להיות עצובה.
החיים ממשיכים וכל הקטע זה להכיר חברים חדשים, להיות במסגרות אחרות, לצאת מהשגרה של ביתספר אל שגרה אחרת.
אל תהיי עצובה, אל תפחדי משינויים..
סיימתי את הבית ספר לפני שלושה חודשים