5 תשובות
כן, שיתוק שינה בא בדרך כלל אחרי סיוט, וזה חוויה לא נעימה אבל לגיטימית
מלא פעמים
וואי בחיים לא
זה נרמאלי וזה אמור לקרות לאדם לפחות םעם אחת בחיים בדרך כלל אל תדאגי עכשיו את בסדר פעם הבאה שיש לך שיתוק שינה את יכולה לחזור לנסות לישון ואז את תחזרי לחלום צלול וזה יהיה כיף לפי מה ששמעתי
אני פשוט לימדתי את עצמי לחפש אלמנטים סוריאליסטיים כדי שאני תמיד אוכל לעבור לחלום צלול.