15 תשובות
לא, כמעט בכלל לא
כן
אנונימית
כל הזמן. 99% אני בחדר.
כן
רוב היום
לא ממש
לא
כל יום
כן סוג של
יאפ
במובן של לסגור את הדלת לא (אני לא מרגיש בנוח כשהדלת סגורה) אבל כן הרבה בחדר
עכשיו ספציפית כן כי אני אצל אבא שלי ואני שונאת את המשפחה שלו
כן
אנונימית