16 תשובות
כן,נגיד,עכשיו.
תמיד
לפעמים?
תמיד
מתי אני לא?
לרוב כן
כול יום אחרי שחוזר מבילוי עם חברים. אין לי כוח לאף אחד לאחרונה.. רק לידידה אחת אז מדבר איתה.
בדרכ כן
כשאני רוצה לחשוב או סתם להיות לבד עם עצמי אז אני מסתגרת בחדר, זה סוג של כמו מקום בטיחותי בשבילי, אז כן
מהרגע שבו אני חוזרת מבית הספר עד הערב בערך, כן, למרות שיש ימים שבהם אני יושבת על הספה עם אוזניות ומתנהגת כאילו אני לא שומעת שמדברים אליי עד שמשחררים ממני.
כל הזמן, זה המקום היחידי שאני יכולה לחשוב יותר לעומק ולעכל את כל מה שקרה לי היום, למצוא רעיונות חדשים לדברים שאני עושה, להרגיע אותי מלחץ וכאלה.
אוף פשוט כל יום
אנונימית
כמעט כל הזמן חח
השאלה הנכונה בשבילי היא אם אני לפעמים לא מסתגרת בחדר
כן בערך, יש לי מלא דברים בערב עד אז כן
באותו הנושא: