9 תשובות
איך היית מגיעה אם הוא לא אוסף אותך? זה מה שתעני
תרשמי שבאוטובוס או שאחד ההורים ותראי איך הוא מגיב
שיאסוף אותך , הכל בסדר .. אל תרגישי רע
לדעתי זה אחלה שהוא יסיע אותך ככה תוכלו לדבר בנסיעה כי בסרט לא ממש תוכלו לדבר ולהתחבר ואני חושבת שזאת דווקא אחלה הזדמנות
את יכולה להגיד לו שתשלמי לו על דלק
ותבקשי שהוא יבוא לקחת אותך
אנונימית
תאמרי לו שתגיעי באוטובוס אם ממש לא נעים לך.
תשובה ראשונה^

אישית אני חושבת שתתני לו לאסוף/להחזיר אותך.
עדיפות על להחזיר, גם שיראה שאכפת לו וגם סיום טוב לדייט.

בהצלחה, תהנו!
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני גם לא ככ רוצה לתת לו את הכתובת שלי כי בכל זאת לא נפגשתי איתו אף פעם זה דייט ראשון..
אנונימית
תני לו כתובת של רחוב ליד ושיאסוף אותך משם.