התחברות
הרשמה
אם אני בבייביסטר מרבע ל8 עד 10 ואני לוקחת 20 לשעה. כמה אניצכה לקבל?
4 במרץ 2019, 21:55
בייביסיטר
כסף
עבודה
עייפות
5 תשובות
45 ש''ח.
ד
דרוש כינוי
45.
נ
נבוט בייבי
את לוקחת ממש קצת תעלי מחיר לפחות ל30
א
אין צורך בכינוי השם ליאם
ולשאלתך 45
א
אין צורך בכינוי השם ליאם
45
Skylight
באותו הנושא:
הייתם עושים בייביסטר בערב-לילה קבוע בשביל 20 שקל בשעה?
כמה גיל 15.5 לוקח לשעה בייביסטר?
אם עשיתי בייביסטר מ20:30 עד 23:30 ואני לוקחת 30 שח לשעה כמה אני צריכה לקחת
עשיתי בייביסיטר מארבע ורבע עד חמש וחצי אני לוקחת 25 לשעה. כמה לקחת?
היי בת 16 ולוקחת בייביסטר 25 זה מוגזם?
רעיון לארוחת ערב שלא לוקחת יותר מרבע שעה אבל משהו טעים
כמה לוקחים לבייביסטר לשעה? בת 21
אני בבייביסיטר 3 וחצי שעות ואני לוקחת 25 לשעה, לחייב אותם עוד על החצי שעה?
אני טס עוד פחות מרבע שעה ואני צריך עזרה דחוף
אני עוד שעה עושה בייביסטר פעם ראשונה
אם אני לוקחת 20 לשעה בבייביסיטר והיא רוצה שאשמור עליהם לשעה ורבע כמה זה יוצא?