לא יודעת מה לעשות, אני לא מסתדרת עם ההורים שלי (עם המשפחה בכללי) .
בלי שום קשר אין להם אף פעם כסף להביא לי וכל חברות שלי יוצאות למקומות ורק אני לא וזה מבאס. ובכללי הם לא נעימים הם צועקים עליי כל הזמן. (אל תגידו לדבר איתם כי זה פשוט לא עוזר) בבקשה תעזרו לי מה לעשות !