8 תשובות
אני כיתה יב עוד מעט בת 18 ולא נותנים לי לצאת עד אחרי 12, שלא נדבר על 2
אנונימית
את בת 15 זה נשמע ממש בסדר שהם רוצים שתחזרי רק בשתיים
תנסי לנהל שיחה עם ההורים שלך ותסבירי להם שאת אחראית ויודעת איך מתנהגים או מה עושים ושתוכלי ליצור איתם קשר כדי שלא להדאיג אותם.
ובתקווה שהם יבינו. אם זה לא עובד, אז אולי כדאי שתחכי עוד קצת, אולי בגיל 16-17, הם ככל הנראה יבינו ויירשו.
תיצצאי לא עד רבע ל2 עד 12 אחת לא אחרי פשוט... תגידי להם בואו ילדיםבכיתהח' יוצאים עד 2 מינימום מהבית אני בכיתה יוד כאילו את זה מה שתגידי להורים שלך כע? ואז תגידי סבבה לא שתיים מקסימום רבע לאחת
שואל השאלה:
נלה כהן לא הבנתי מה אמרת
נלה כהן לא הבנתי מה אמרת
אנונימית
באסב לך :( אני בת 12 ומרשים לי לצאת עד מתי שבאלי
אני בגיל שלך וצריכה לחזור ב10.
באותו הנושא: