7 תשובות
תמיד עדיף ללכת עם מישהו, אבל עדיין יכול להיות כיף.
תהני!
שואל השאלה:
עדיף עם הורה?
אנונימית
לא משנה איפה מה ומתי,בהופעה של בילי היה לך ממש כיף
איפה ההופעה ?
אנונימית
שואל השאלה:
יש לה סיבוב בכל העולם
אנונימית
אני כל כך מקנאה בך וואו
תספרי לי איך היה
שואל השאלה:
חחח זה עוד חמישה חודשים אבל אנסה לזכור
אנונימית