6 תשובות
אם את רוצה לפרוק מוזמנת בכיף
אני פה בשבילך גם אני הייתי בהתחלה אבל אז הבנתי שהכל שם זה משחק אחד גדול עד שמסכנים שם המפקדים מה עשיתי להם
אז בקיצור אם באלך לפרוק או לשמוע קצת דברים מצחיקים מהטירונות שלי שאולי יעודד אותך תגידי לי אני אשמח
אני פה בשבילך גם אני הייתי בהתחלה אבל אז הבנתי שהכל שם זה משחק אחד גדול עד שמסכנים שם המפקדים מה עשיתי להם
אז בקיצור אם באלך לפרוק או לשמוע קצת דברים מצחיקים מהטירונות שלי שאולי יעודד אותך תגידי לי אני אשמח
העצה הכי חשובה זה:
רבים עשו את זה לפנייך ורבים יעשו אחרייך.
אין מה לעשות. כולם עושים את זה בסופו של דבר. גם החלשלוש בעולם וגם החזק בעולם
רבים עשו את זה לפנייך ורבים יעשו אחרייך.
אין מה לעשות. כולם עושים את זה בסופו של דבר. גם החלשלוש בעולם וגם החזק בעולם
אם באלך מוזמנת לפרטי :)
תקשיבי גם אני בכיתי מלא.. אבל תנסי להתגבר. תחשבי שאת עוד תזכרי את הטירונות בתור תקופה שרק בכית בה ולא היה לך כיף.. אני בטוחה שזה לא איך שאת רוצה לזכור את זה.
את הטירונות הכי זוכרים מתקופת הצבא אז תנסי להתגבר, לחייך , להכיר חברות חדשות (: פשוט תהני מהזמן שלך שם
את הטירונות הכי זוכרים מתקופת הצבא אז תנסי להתגבר, לחייך , להכיר חברות חדשות (: פשוט תהני מהזמן שלך שם
תנסי לחשוב שככה זה לא ימשיך להיות, הרי טירונות זו רק היכרות ראשונית עם הצבא. בסופו של דבר את תמשיכי לקורס ולסדיר ויהיה יותר טוב. תנסי להסתכל על זה בתור חוויה.
שואל השאלה:
אני לא מצליחה להתחבר לבנות... אני גם לא מאלה שיבואו לשבת עם חבורה שצוחקת וזה כי אני לא קשורה... יושבת לבד ולא יודעת בוכה
אני לא מצליחה להתחבר לבנות... אני גם לא מאלה שיבואו לשבת עם חבורה שצוחקת וזה כי אני לא קשורה... יושבת לבד ולא יודעת בוכה
באותו הנושא: