11 תשובות
היה לך? תרגעי ותקחי כוס מים ותלכי לישון שוב :) רוב הסיכויים שזה לא ייקרה לך שוב
אמאלה איזה פחד..
קרה לי פעם אחת. זה היה ממש מפחיד פשוט תחשבי על דברים שאת אוהבת.
לי נגיד היה את הליצן מ"זה" ודמיינתי מישהו עם חרבות שפשוט הרג אותו ולא יכולתי לזוז בכלל ובתכלס זה היה נדיר
את לא אמורה להיות את יודעת.. משותקת?
אנונימית
היו לי שנתיים שבהם כל יום היה לי שיתוקי שינה לפחות פעמיים ביום (רב הפעמים יותר) ואף פעם לא עשיתי עם זה כלום ואם זה קרה לך רק פעם אחת אז זה סתם זה קורה לכמעט כל בן אדם לפחות פעם אחת בחיים והסיכויים שזה יקרה לך שוב לא ככך גבוהים אבל זה אומר שכניראה יש עלייך המון לחץ וחרדה או משהו כזה
מה זה שיתוקי שינה?
שפתאום את מרגישה את הלב נעצר כאילו?
מרפאת שינה וואטאבר אדק
מתי היה לך
ללכת לרופא
לא... אתה מתעןרר באמצע הלילה במיטה משותק לגמרי בלי יכולת לזוז או לדבר/לצעוק ואתה הוזה דברים הזויים בחדר שלך והדרך היחידה להתשחרר מזה היא להרדם שוב ולהתעורר
יש מלא סטורי טיים של יוטיוברים על זה ביוטיוב
תקשיב זה ממש מלחיץ אבל הסיכויים של זה ממש נמוכים וכנראה שזה לא יקרה לך עוד פעם. זה קורה לרוב לאנשים שהשעות שינה שלהם הפוכות