6 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט מכוערת ..זה כבר עצוב
אני פשוט מכוערת ..זה כבר עצוב
אנונימית
את לא מכוערת, את כנראה לא לטעמו, הוא כנראה מחפש משהו שהוא לא את. אל תתני לזה לגרום לך להרגיש שאף אחד בחיים לא ירצה אותך, כי זה ממש ממש לא נכון. אם את חושבת שיש דברים שאת צריכה ורוצה לשפר בעצמך (בלי קשר לאותו אחד) תעשי מאמץ לשפר, ובלי קשר לזה, אל תתייאשי! עוד יבוא מי שיראה בך הרבה דברים שאת לא רואה בעצמך, ואני אומר את זה מניסיון.
או שאת פשוט לא הטעם שלו(ושל הקודמים) מבחינת מראה..
ביננו אם הוא עזב בגלל סיבה כזו מפגרת אז טוב שהוא עזב, לא מגיע לו אותך
זה לא שאת מכוערת זה שהוא מכוער מבפנים ואם הוא לא רוצה להמשיך לדבר איתך בעיה שלו זה רק הוא מפסיד
אז ביי ביי ביטחון עצמי
באותו הנושא: