4 תשובות
שואל השאלה:
אין לזה באמת סיבה שאני יודעת עליה, אני אבדוק את זה
אין לזה באמת סיבה שאני יודעת עליה, אני אבדוק את זה
אנונימית
זה התקף חרדה. כדאי לך לדבר עם פסיכיאטר, גם לי יש את זה.
חייבת להיות סיבה, וזה גם מסוכן את חייבת לבדוק את זה
אנונימית
את בלחץ, תנסי להרגיע את עצמך
באותו הנושא: