5 תשובות
בד"כ בגיל צעיר זה או אסתמה או לחץ נפשי או כל מיני סיבות שזה לא שכיח אז אין טעם להזכיר.
אם אין לך שום דבר לפני כן זה יכול להיות לחץ נפשי.
תרגישי טוב!
אם אין לך שום דבר לפני כן זה יכול להיות לחץ נפשי.
תרגישי טוב!
אלרגיה, צמיחה והתבגרות.
שעושים יותר מדי דברים בזמן קצר והגוף כבר לא יכול לעמוד בזה
זה יכול לנבוע מהמון סיבות: התקף אסתמה, התרגשות, עצבים, בעיה לבבית.
כאשר יש חרדה מפני משהו..
באותו הנושא: