8 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 18
אני בת 18
אנונימית
מתחזקים בנשימה?
בתזוזה או דיבור?
בתזוזה או דיבור?
אנונימי
שואל השאלה:
בנשימה כן
בנשימה כן
אנונימית
עדיף ללכת למיון או להזמין מדא
אנונימי
קרה לי ואני לא יודעת גם מה זה אמא שלי אומרת שזה בגלל גיל ההתבגרות אבא שלי אומר שזה כאילו נתפס שריר בלב וצריך לישתות מים ואמא שלי גם אמרה שזה בא אצלנו בתורשהה(באסהה): אבל לא יודעת יכול להיות שגם אצלך בעיקר בגיל ההתבגרות זה ככה הרופא יגיד לך שאין לך כלום כניראה או מה שכתבתי למעלה(עיניין תורשתי או גיל ההיתברגות)
בת כמה את?
נשמע כמו ספאם אבל
עדיף ללכת לטרם/מיון!
נשמע כמו ספאם אבל
עדיף ללכת לטרם/מיון!
אנונימי
הייתי מציע להיוועץ עם אחות מהקופת חולים שאת שייכת אליה. יש שירות של 24 שעות.
אני לא חושבת שמישהו פה יוכל לדעת ממה בדיוק נובעים הכאבים שלך, את יכולה להכנס לגוגל ולבדוק..
באותו הנושא: