3 תשובות
שואל השאלה:
אני אוכלת ארוחה אחת ועוד ארוחה קטנה ועוד מהו לביניים זה נחשב הרבה?
אני אוכלת ארוחה אחת ועוד ארוחה קטנה ועוד מהו לביניים זה נחשב הרבה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוכלת בארוחה הראשונה חביתה עם ירקות 2 פרוסות לחם מלא וקוטג
ובארוחה השנייה 2 פירכיות עם גבינה ומלפפון/עגבנייה ולביניים קצת גרנולה או חטיף אנרגיה או תפוח
אני אוכלת בארוחה הראשונה חביתה עם ירקות 2 פרוסות לחם מלא וקוטג
ובארוחה השנייה 2 פירכיות עם גבינה ומלפפון/עגבנייה ולביניים קצת גרנולה או חטיף אנרגיה או תפוח
אנונימית
זה לא הרבה.... אני אץ האמת התחלתי דייטה אתמול וירדתי איזה קילו כבר חחח
אני יכתוב לך את התפריט והספורט שעשיתי:
בוקר- בננה ויוגורט
צהריים- חזה עוף וקצת כרוב
ביניים- תפוח וקפה
ערב- ענבים, מלפפון, סלט חסה ועגבניות ואבוקדו, חתיכה של גבינה צרפתית
ספורט: בערב ריצה של 2 קילומטר
וף
אני יכתוב לך את התפריט והספורט שעשיתי:
בוקר- בננה ויוגורט
צהריים- חזה עוף וקצת כרוב
ביניים- תפוח וקפה
ערב- ענבים, מלפפון, סלט חסה ועגבניות ואבוקדו, חתיכה של גבינה צרפתית
ספורט: בערב ריצה של 2 קילומטר
וף
באותו הנושא: