8 תשובות
לא חח לא לעומת יא
תלוי כמה את מבינה את החומר
אנונימית
ככה ככה
ביחס לכיתה י"א, לא היא לא.
לא
אבל מלחיצים מלא
לא קשה, מן הסתם עולים רמה מהחטיבה אבל אם את לומדת והכל אז אין סיבה שלא תצליחי לעבור אותה בקלילות ובכיף עד כמה שאפשר.