התחברות
הרשמה
להיות בטלפון במקום חשוך באמת הורס את הראייה?
23 ביוני 2019, 02:41
עיניים
ראייה
טלפון
3 תשובות
בחיים לא שמעתי על זה
ה
הוקוס פוקוס תיחנקו מקוקוס.(בת)
לא ממש לא אני כל הזמן עם הטלפון בחושך
א
אוהבת לעזור תמיד
להיות בטלפון הרבה זמן פוגע בראייה, בלי קשר לחושך
א
אלי גל -מדריך לשיפור הראייה
באותו הנושא:
ראיתם פעם מישהו גולש בסטיפס בטלפון במקום ציבורי?
בטופס מחויבות אישית הם רוצים מספר טלפון של מקום ההתנדבות, הם באמת מתקשרים לשם?
תשכנעו אותי ללמוד במקום להיות בטלפון.
מותר להיות בטלפון עכשיו? כל החברים שלי לא מחוברים בשום מקום..
הבהירות בטלפון שלי כל שנייה משתנה והטלפון כל הזמן חשוך וזה ככ מעצבן אותי. מה אפשר לעשות כי זה לא אמור לקרות
למה אתם בטלפון במקום ללמוד?
יש.לי.איזשהי.בעיה.בטלפון.שאחרי.כל.מילה.זה.שם.לי.נקודה.במקום.רווח
איך יודעים כמה מקום יש לי בטלפון?
למחוק שיחות/הודעות בודדות בווצאפ מנקה קצת מקום בטלפון?
אם אני מוחקת שיחות בווצאפ זה תופס לי פחות מקום בטלפון?
איך לא להיות בטלפון ? מדברת ברצינות יש מקום של גמילה מהטלפון?