8 תשובות
יש לי חבר ששאל אם מותר להיות בטלפון כי כל החברים שלו לא היו מחוברים ואז הוא מת
כן מותר
אולי הם שומרים? בכל מקרה אם את לא אז סבבה לגמרי
מותר אבל למי ששומר חג לא
לפי ההלכה לא
כנראה הם שומרים את החג שאסור להיות בו בטלפון
תלוי אם אתה שומר
באותו הנושא: