4 תשובות
אני גם צריכה אני מנסה להניח בצד או לכבות זה עוזר לי
איך אפשר בלי טלפון איך
פשוט תזרקי תפלאפון בצד סתם נו פשוט תעזבי אותו לא כל מה שנראה בפלאפון זה אמיתי והאינסגרם אם ישל כמובן זה סתם ממכר וצריך להבין שלא לא מעניין בכלל מה שאנשים עושים שם וכל היום רק מעלים דבריפ ואנשים מתמכרים לפלאפון בגלל זה
שימי אותו רחוק ממך
ולכי תעשי משהו.
דרך אגב-אם אתם לא יכולים להיות בכלל בלי טלפון, המצב שלכם עצוב מאוד.
כמו כן, מומלץ למחוק את אינסטגרם.
ולכי תעשי משהו.
דרך אגב-אם אתם לא יכולים להיות בכלל בלי טלפון, המצב שלכם עצוב מאוד.
כמו כן, מומלץ למחוק את אינסטגרם.
באותו הנושא: