התחברות
הרשמה
מי שמבין,כשאני מגיש תלוש משכורת לביטוח לאומי..
אני רוצה להגיש להם תלוש משכורת של עד 500 שקל.בברוטו השכר הוא 550 ואחרי כל הניכויים זה 500. הם מסתכלים על השכר ברוטו או על הנטו?כי אני רוצה שהם יראו שיש לי 500
10 ביוני 2019, 10:52
ביטוח לאומי
תלוש משכורת
מיסים
תשובה אחת
הם מסתכלים על הברוטו
אנונימי
באותו הנושא:
עבודה ללא תלוש משכורת - באיזה מקומות עבודה ניתן לעבוד בלי תלוש משכורת?
סעיף הבראה בתלוש משכורת - מה זה הבראה שכתוב לי בתלוש משכורת?
חובת הוצאת תלושי משכורת - האם מחובתו של מעסיק להוציא לפי בקשתי תלושי שכר ושעות עבודה נוספים?
מי שעובד, איך אתם מקבלים את המשכורת? אני יודעת שיש כאלה שמקבלים תלוש משכורת, מה הכוונה ומה עושים עם התלוש הזה?
תלוש משכורת במייל
קבלת הלוואה לרכישת דירה ללא תלוש משכורת - איך אפשר לקבל הלוואה לרכישת דירה אם אין לי תלוש משכורת רשמי אך יש לי הכנסה?
החופשות הרשומות בתלוש המשכורת - האם הצטברות ימי החופשה בתלוש משכורת זה חופשות בתשלום?
ניכויי חובה בתלוש משכורת - איך יודעים כמה לנקות את ניכויי החובה בתלוש המשכורת?
שאלה למי שמבין\ה בבקשה, אני עובד ולא מקבל תלוש משכורת,
נחיצותם של תלושי משכורת וביטוח לאומי - למה צריך תלוש משכורת? ומדוע חובה לשלם ביטוח לאומי ואין בחירה כמו ביטוחים אחרים?
האיסור על פתיחת תלוש משכורת בעבודה - למה מנהל /מעסיק/אחראי לא מסכים לפתוח (לראות) תלוש משכורת בעבודה? רק מחוץ לעבודה הם מסכימים מה הסיבה?