5 תשובות
שהיו שמות כבר זכר
לא חושבת.
לא חושבת...
לי אישית זה מרגיש לא נכון לשקר על הגיל
אני שמה גדול שנה
שיתחילו איתי
אנונימית
אין לי אינטרס אני פשוט אחסום אם זה לא ימצא חן בעיני