התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שמידה 36 במכנסיים היא ממוצעת, ואני 36 אבל רזה מהממוצע ?
6 ביוני 2019, 18:29
גביהה
BMI
גודל חזה
חזייה
ישראל
2 תשובות
אולי את גבוהה.
S
SIKE
שואל השאלה:
אני 1.70 עם רגליים ארוכות יחסית לממוצע
אנונימית
באותו הנושא:
1.70 שוקלת 70 מידה 38 מכנסיים מידה m חולצות מה זה נחשב? ממוצעת/ מלאה/ שמנה?
להוריד מידה במכנסיים - כמה ק"ג צריך להוריד כדי לרדת במידת מכנסיים אחת?
איך זה הגיוני שישלי רגליים דקיקות ואני טיפה רזה מהממוצע, ואני גם 1.68 גובה אבל מידה 36 במכנסיים ? זו מידה לגמרי ממוצעת..
במכנסיים אני עולה על מידה 34 וגם 36 זה הגיוני?-.
הגיוני שאני ממש שמן אבל יכול ללבוש מכנסיים במידה 32?
אני מידה 38 במכנסיים, איך להיות מידה 36 עד תחילת השנה?
זה הגיוני שאני בעודף משקל אבל מידה 38-36 במכנסיים?
להגיע למידה 38 במכנסיים - איך לרדת ממידה 42 למידה 38 במכנסיים?
מידה 36-38 במכנסיים נחשב מידה גדולה או בינונית?
אני 1.70 כמעט, מידה 36 בג'ינס, זו מידה של ממוצעות ואני רזה מהממוצע. איך זה הגיוני ?
איך זה הגיוני שמידה 26 (36) בג'ינס, נחשבת רזה ממוצע, ואני במידה הזאת וממש רזה (יותר מהממוצע) ?