התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שישלי רגליים דקיקות ואני טיפה רזה מהממוצע, ואני גם 1.68 גובה אבל מידה 36 במכנסיים ? זו מידה לגמרי ממוצעת..
18 במאי 2019, 06:09
BMI
ג'ינס
בטן שטוחה
חזיות
העדפות
2 תשובות
אולי האגן שלך רחב, כם אני ככה , לדעתי זה ממש יפה
P
Pickin it up
אולי זה החברה ככה
B
Barbarican
באותו הנושא:
רגליים רזות ודקיקות לבנות זה יפה לדעתכם?לדוגמא כאלה
זה נכון שבנות עם רגליים דקיקות רוצות רגליים יותר מלאות וחושבות שזה יותר יפה ובנות עם רגליים מלאות רוצות יותר דקיקות
מבנה רגליים דקיקות כזה(התמונה מגוגל) חדר כושר יעזור? יהיה שינוי או שאני סתם מתאמצת?
בנים תגידו את האמת, אתם אוהבים שלבנות יש ירכיים או שיש להן רגליים דקיקות?
למה כל השומן שלי בבטן? והידיים והרגליים שלי ממש דקיקות. אני נראית כמו משהי בהריון:(
ההסבר לתופעת ילדים רעבים באפריקה שהבטן שלהם נפוחה והרגליים דקיקות - מהו?
הצעה לחברות גינסים טובות שיושבות טוב על רגליים לא דקיקות ולא חם איתם?
זה יפה רגליים רזות? לא רזות דקיקות אבל כן רזות
רגלים מאוד מאוד דקיקות זה מבנה גוף?
יש לי רגלים נורא דקיקות כנראה מבנה כי אני לא בתת משקל.. יש כאלה שאוהבים אני יותר אוהבת רגלים בשרניות
בנות נראלכן זה טייץ שירזה אותי אם יש לי רגלים דקיקות ואני מחפשת שלא ירזה?