5 תשובות
אולי עדיין לא מצאת את מישהי בשבילך יש הרבה בנות שרק משחקות .
מתיי שהו תבוא מישהי שמתאימה לך בהצלחה !
כשאתה נקשר לבן אדם זה בכללי יותר קל להיפגע
וחוץ מזה לא רק בנות פוגעות לאנשים יש קטע לזה בכללי
אנחנו באמת קקות
ומבולבלות בעיקר
כשאתה תמצא את האחת הנכונה לך, לא יהיו שום משחקים.
כנראה פגשת רק קקות עד עכשיו אם הן שיחקו בך.
בן כמה אתה?חוץ מזה, בנות זה עם רע. אני מודה בזה, זה קשה למצוא מישהי שתתאים לך..