13 תשובות
איזה נושא חרוש
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אנחנו הבוגרים עוזרים לקטנים עונים לשאלות שלכם אבל אנחנו הגדולים מתחיל אחד עם השני כי בשביל זה הוא נועד
נכון אנחנו הבוגרים עוזרים לקטנים עונים לשאלות שלכם אבל אנחנו הגדולים מתחיל אחד עם השני כי בשביל זה הוא נועד
אנונימי
ממש לא חחח.. רק מי שמחפש את זה מוצא זה לא המטרה אבל
ממש לא נכון! זה אתר שעוזרים אחד לשני.
שואל השאלה:
בטנדר צריך לשלם אבל סטיפס אתר הכרויות חינמי
בטנדר צריך לשלם אבל סטיפס אתר הכרויות חינמי
אנונימי
זה לא אתר הכרויות xd xd
אז לך לאומגל ומשם לקיק
מסכים איתך מאוד שובבון שלי
ממש לא והרגע שאלת שאלה
תכלס צודק, אני כל הזמן מתחיל פה. שיחות עם אנשים. הקטנים פשוט עונים על שאלות ושואלים שאלות, הם לא קולטים שהאתר הזה נועד בשביל שנכיר. את התשובות אחד של השני
אנונימי
כן ומה אתה עושה עכשיו?
אה שואל שאלה אופס
אה שואל שאלה אופס
ממש לא
אנונימית
מה? פשוט מה? רוצה להכיר כנס לטינדר
באותו הנושא: