4 תשובות
לספר עלייך אך גם לשאול הרבה על הצד השני ולהראות עניין בו, לדבר על נושאים מעניינים, להראות עניין בשיחה ורצון לקיים אותה
שואל השאלה:
הבעיה שכשאין לי מה להגיד אז אני מחייכת ואם זה ווטצאפ אז אני עושה אימוגי בוכה מצחוק ואז יוצא שאני "צוחקת" הרבה
הבעיה שכשאין לי מה להגיד אז אני מחייכת ואם זה ווטצאפ אז אני עושה אימוגי בוכה מצחוק ואז יוצא שאני "צוחקת" הרבה
אנונימית
תנסי לדבר על נושאים אל תחכי שהוא יתחיל
ואל תצחקיי סתם
ואל תצחקיי סתם
לצחוק הרבה
להגיד דברים מעניינים
להגיד דברים מעניינים
באותו הנושא: