10 תשובות
אני לא כזה מתה על סנהוק,היא קטנה מדי ולא נוחה לי.
אני מאוד אוהבת את ארנגל
סנהוק על פירסט פרסון
שואל השאלה:
כאילו אחד? איך אפשר לשחק לבד אני פוחדת -_-
אנונימית
שואל השאלה:
באמת
איך כולם אוהבים סנהוק
זה נחמד כזה אבל..
אנונימית
כן גם אני לא אוהבת מזווית ראייה ראשונה,אני לא יכולה להסתתר וגם זה מרגיש לי מוזר
שואל השאלה:
לא שמעתי על זה
זה בפאבגי מובייל או במחשב?
אנונימית
סנהוק
מה זאת אומרת?^
התכוונתי מזווית ראייה שרואים רק את הנשק ולא את הגוף של הבן אדם. אין בעיה לשחק לבד גם. ככה משתפרים