10 תשובות
אני לא כזה מתה על סנהוק,היא קטנה מדי ולא נוחה לי.
אני מאוד אוהבת את ארנגל
אני מאוד אוהבת את ארנגל
סנהוק על פירסט פרסון
שואל השאלה:
כאילו אחד? איך אפשר לשחק לבד אני פוחדת -_-
כאילו אחד? איך אפשר לשחק לבד אני פוחדת -_-
אנונימית
שואל השאלה:
באמת
איך כולם אוהבים סנהוק
זה נחמד כזה אבל..
באמת
איך כולם אוהבים סנהוק
זה נחמד כזה אבל..
אנונימית
סנהוק
כן גם אני לא אוהבת מזווית ראייה ראשונה,אני לא יכולה להסתתר וגם זה מרגיש לי מוזר
שואל השאלה:
לא שמעתי על זה
זה בפאבגי מובייל או במחשב?
לא שמעתי על זה
זה בפאבגי מובייל או במחשב?
אנונימית
סנהוק
מה זאת אומרת?^
התכוונתי מזווית ראייה שרואים רק את הנשק ולא את הגוף של הבן אדם. אין בעיה לשחק לבד גם. ככה משתפרים
באותו הנושא: