התחברות הרשמה

אתם מסוג האנשים שמשחקים בפאבגי עם אנשים שהם לא מכירים או רק עם חברים?

27 באפריל 2019, 21:57
משחקי מחשבמשחקביטחון עצמיPUBG    
7 תשובות
לא משחקת פאבגי פויה
1
10188xq
גם וגם
ס
סנופקין .^_^.
רק עם חברים
מ
מאירה פיסינגר
לא מכירה
L
L u L i
גם וגם
D
DangIt1
שאני לא מכירה, וגם זה לעיתים רחוקות
O
One way
רק עם חברים
7
7שבע
באותו הנושא:
באיזה מפה בפאבגי אתם אוהבים לשחק ולמה?
מה זה משחק סנייפרים בפאבגי?
עדיין משחקים בפאבגי? או שזו רק אני
מי שמשחק בפאבגי??
איך לקרוא לשחקן שלי בפאבגי?? תנו רעיונות
איך מבטלים שלא יהיה אפשר לצפות בך כשאתה משחק בפאבגי?
איך משחקים עם חברים בפאבגי?
מה אתם תחשבו על מישהי שמשחקת בפאבגי?
מה אני יכולה להגיד למישהו שאמר לי שהוא ניצח מקום ראשון בפאבגי?
שאלת מקלחת: אם אלוהים היה משחק בפורטנייט או בפאבג, באיזה שרת הוא היה?
מי משחק פה פאבגיי למחשב יש כאלה?